Médiabefolyásolás – Az új kislexikon

Webshop ár: 2 800Ft

Ár: 3 500Ft

7 készleten

A média közösségre és egyénre gyakorolt hatásait elsősorban nem a befolyásolás maga, hanem a mögötte álló szándék és az annak megfelelően formált tartalom eredményezi. Ezért a befolyásolás éppen úgy lehet a közösségi és az egyéni érdekek tekintetében előnyös, mint ahogy hátrányos is. Ennek megítéléséhez azonban pontos felismerés és tárgyilagos értékelés szükséges. Ehhez kíván ez a kötet az egyes tudományterületek elméleti eredményeinek, illetve a gyakorlat példáinak bemutatásával segítséget nyújtani. Bízunk benne, hogy sikerül az olvasóban felkelteni az igényt a bemutatott jelenségek, összefüggések, hatások tudatos megfigyelésére, és további tájékozódásra ösztönözni a hétköznapi médiafogyasztás során.

Kiadó

Századvég

Szerző

Antal Zsolt, Gazsó Tibor, Kubínyi Tamás, Pelle Veronika

Oldalszám

244

Súly

0.31 kg

ISBN

978-615-5164-25-5

Nyelv

magyar

ajándékAntal ZsoltGazsó TiborkislexikonkommunikációkönyvKubínyi TamáslexikonmédiatudományPelle VeronikaSzázadvégszócikkek

A szerzőről

Pelle Veronika

Állampolgársága

Szakterület

Kubínyi Tamás

Állampolgársága

Magyar

Szakterület

Gazsó Tibor

Állampolgársága

Magyar

Szakterület

Antal Zsolt

Állampolgársága

Magyar

Szakterület

TOVÁBBI KÖNYVEK

Belépés
Email cím *
Jelszó *

Frissítettük feltételeinket