Borkommunikáció

Webshop ár: 6 390 Ft

Ár: 7 990 Ft

23 készleten

Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép. A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi. A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése. Font Sándor, az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke

Kiadó

Századvég

Szerző

Veszelszki Ágnes szerk.

Oldalszám

304

Súly

1.422 kg

ISBN

978-615-5164-38-5

Nyelv

magyar

Megjelenés

2018. november 4.
ajándékajándék karácsonyajándék születésnapajándék üzleti partnernekalbumborborászatcéges ajándéketikettírásokkönyvkultúraSzázadvégVeszelszki Ágnes

Extra digitális tartalmak

Borkommunikáció
Dr. Veszelszki Ágnes 2016 óta oktat borkommunikációt, amibe beletartozik többek között a bor márkázása, leírások készítése és persze maga az eladás is. A Duna TV nyári magazinműsora, a Nyár 24 készített vele egy rövid interjút új könyve, a Borkommunikáció kapcsán. Dr. Veszelszki Ágnes a beszélgetés során több érdekességet is megosztott a bor elnevezéséről, címkézéséről és a borfogyasztói magatartásról.

Tartalomgyártó

Nyár 24

Dátum

2021. július 06.
BorPortré - vendég: dr. Veszelszki Ágnes
Borkommunikációval 2016 óta foglalkozik, azóta tart a Corvinus-egyetem mesterszakos hallgatóinak szabadon választható formában Borkommunikáció kurzust. Ehhez kapcsolódva szerkesztette a "Borkommunikáció. Az aszútól a zenitig" (2018) című kötetet.

Tartalomgyártó

BorPortré

Dátum

2020. november 25.

Hasonló könyvek

2 390 Ft

Eredeti ár: 2 990 Ft

4 950 Ft

Eredeti ár: 5 490 Ft

3 590 Ft

Eredeti ár: 4 490 Ft

TOVÁBBI KÖNYVEK

Belépés
Email cím *
Jelszó *

Frissítettük feltételeinket