Borkommunikáció

Webshop ár: 6 390Ft

Ár: 7 990Ft

9 készleten

Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép. A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi. A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése. Font Sándor, az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke

Kiadó

Századvég

Szerző

Veszelszki Ágnes szerk.

Oldalszám

304

Súly

1.422 kg

ISBN

978-615-5164-38-5

Nyelv

magyar

ajándékajándék karácsonyajándék születésnapajándék üzleti partnernekalbumborborászatcéges ajándéketikettírásokkönyvkultúraSzázadvégVeszelszki Ágnes

A szerzőről

TOVÁBBI KÖNYVEK

Belépés
Email cím *
Jelszó *

Frissítettük feltételeinket